גודל תמונות לכל הרשתות החברתיות – רשימת גדלים

יש לכם ערוץ או עמוד ברשת חברתית ואתם רוצים לעצב תמונה? הנה רשימה מקיפה של גודל תמונות לכל הרשתות החברתיות. מעכשיו אתם לא צריכים לפחד שהתמונה תיצא בגודל לא מתאים.

מוכנים? הנה כל המידע שאתם חייבים לדעת.

קצת על גודל תמונות לרשתות חברתיות

אם יש לכם עמוד ברשת חברתית או חשבון עסקי, ככל הנראה אתם תרצו להעלות תמונה איכותית לקהל היעד שלכם. תמונה טובה שווה אלף מילים וזה בצדק. קל יותר להעביר מסר לקהל היעד והרבה יותר מושך להציג תמונה איכותית.

הבעיה הגדולה היא שיש הרבה רשתות חברתיות ולכל אחת מהן יש סוגים שונים של מיקומים בהם ניתן להציג את התמונות. בנוסף, לכל מיקום יש גודל ופורמט תמונות שונה מאתרים אחרים והדבר מקשה עוד יותר על הניהול המקצועי.

הכתבה הזו מציגה לכם את הגדלים המומלצים, גודל או משקל מינימלי, פורמטים שונים ועוד. לפני הכל, הנה כמה מיקומים של תמונות:

  • תמונת נושא (קאבר) – זוהי התמונה העיקרית והגדולה שמוצגת בעמוד או בחשבון שלכם. לרוב היא מופיעה בחלק העליון ועוזרת למשוך את קהל היעד שלכם.
  • תמונה אישית (תמונת פרופיל) – זוהי התמונה הפרטית או העסקית שלכם המופיעה לצד שם העמוד שלכם. היא מומלצת בעיקר להעלות לוגו של העסק.
  • פוסט תמונה – זוהי התמונה המוצגת בעת פרסום רשומה / פוסט / עדכון בקבוצה, בעמוד או בפרופיל שלכם. היא משמשת בתור עדכון ושיתוף תוכן לעוקבים.
  • סטורי – זוהי תמונה המוצגת בעת לחיצה על תמונת הפרופיל שלכם, והיא נעלמת לאחר 24 שעות (לרוב).
  • פוסט קישור – זוהי התמונה המופיעה בתצוגה מקדימה ובפרסום, כאשר משתפים תוכן מאתר אינטרנט מסויים. התמונה הזו נלקחת ישירות מתוך האתר. יש לכם שליטה על התמונה רק אם אתם בעלים ו/או מנהלים של האתר.

טוב, אז אחרי שהבנו את סוגי התמונות השונים, הגיע הזמן גם להצגת הגדלים והפורמטים המקובלים.

1. גודל תמונות פייסבוק (Facebook)

זוהי הרשת החברתית הגדולה בעולם. כאן התמונות מוצגות בעמודים עסקיים, קבוצות, חשבונות פרטיים, אירועים, מוצרים ועוד.

פוסטים

1. פוסט תמונה (בדף, בקבוצה, בניוזפיד או בפרופיל):

  • גודל תמונה מומלץ – בין יחס של 1.91:1 לרוחב לבין יחס של 4:5 לאורך (גובה), כאשר הרוחב המומלץ הוא לפחות 1200 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר באותם יחסים.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – כדאי שהתמונה לא תכיל מעל 20% טקסט.

2. פוסט קישור (בדף, בקבוצה, בניוזפיד או בפרופיל):

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 1200 פיקסלים ובגובה 628 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 1.91:1. העלאת התמונה היא דרך האתר או הבלוג שלכם.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – אם מעלים לאתר או לבלוג תמונה נמוכה מגודל 600 פיקסלים לרוחב ו-315 פיקסלים לאורך (גובה), התמונה תוצג ממוזערת ביחס של 158 על 158 פיקסלים.

3. סטורי (בדף, בקבוצה, בניוזפיד או בפרופיל):

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 1080 פיקסלים ובגובה (אורך) 1920 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס 9:16.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.

עמוד עסקי

1. תמונת נושא:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 820 פיקסלים ובגובה (אורך) 312 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 2.628:1.
  • במכשירים ניידים – הגודל יוצג ברוחב 640 פיקסלים ובגובה 360 פיקסלים.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – כדאי קובץ PNG במיוחד אם יש טקסט בתמונה, יש למרכז את התוכן.

2. תמונת פרופיל:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 170 פיקסלים ובגובה 170 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 1:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – כדאי למרכז את הלוגו ברדיוס של עד 20 פיקסלים.

3. פוסט דרושים:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 1200 פיקסלים ובגובה 628 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונת נושא גדולה יותר ביחס 1.91:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.

קבוצה / קהילה בפייסבוק

1. תמונת נושא:

  • גודל תמונה מינימלי – ברוחב 820 פיקסלים ובגובה 428 פיקסלים.
  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 1640 פיקסלים ובגובה 956 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונת נושא גדולה יותר ביחס 1.91:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.

אירוע בפייסבוק

1. תמונת נושא:

  • גודל תמונה מינימלי – ברוחב 500 פיקסלים ובגובה 262 פיקסלים.
  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 1200 פיקסלים ובגובה 628 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונת נושא גדולה יותר ביחס 1.91:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.

2. גודל תמונות אינסטגרם (Instagram)

אינסטגרם זוהי רשת חברתית מבוססת תמונות הגודלה בעולם. חברת בת של פייסבוק. התמונות מוצגות בפרופיל, בניוזפיד ובסטורי.

פוסטים

1. פוסט תמונה (בעמוד, ב-Feed, ב-Explore):

  • גודל תמונה מומלץ – בין יחס של 1.91:1 לרוחב לבין יחס של 4:5 לאורך (גובה), כאשר הרוחב המומלץ הוא לפחות 1080 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר באותם יחסים.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.

2. סטורי (בעמוד, ב-Feed, ב-Explore):

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 1080 פיקסלים ובגובה (אורך) 1920 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס 9:16.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.

חשבון עסקי

1. תמונת פרופיל:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 152 פיקסלים ובגובה 152 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 1:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – כדאי למרכז את הלוגו ברדיוס של עד 20 פיקסלים.

3. גודל תמונות פינטרסט (Pinterest)

םפיסטרסט זוהי רשת חברתית מבוססת רעיונות, טיפים, עשה זאת בעצמך ועוד. התמונות מוצגות בפרופיל, בניוזפיד ובלוחות.

פוסטים

1. פוסט תמונה (Pin) (בעמוד עסקי, בעמוד הבית או ב-Boards):

  • גודל תמונה מומלץ – לפחות רוחב של 236 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר באותם יחסים.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG או GIF.

2. פוסט קישור (Pin) (בעמוד עסקי, בעמוד הבית או ב-Boards):

  • כמו פוסט תמונה.

חשבון עסקי

1. תמונת פרופיל:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 165 פיקסלים ובגובה 165 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 1:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – כדאי למרכז את הלוגו ברדיוס של עד 20 פיקסלים. המשקל המירבי הוא 10 מגה בייט.

4. גודל תמונות לינקדאין (LinkedIn)

לינקדאין היא רשת חברתית לעולם העבודה, הקריירה והעסקים. כאן התמונות מוצגות בעמוד חברה, דף ראשי או בפוסטים ציבוריים.

פוסטים

1. פוסט תמונה (בדף, בקבוצה, בעמוד הבית):

  • גודל תמונה מומלץ – בין יחס של 1.91:1 לרוחב לבין יחס של 4:5 לאורך (גובה), כאשר הרוחב המומלץ הוא לפחות 1200 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר באותם יחסים.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – אין מגבלות על גודל תמונה.

2. פוסט קישור (בדף, בקבוצה, בעמוד הבית):

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 1200 פיקסלים ובגובה 627 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 1.91:1. העלאת התמונה היא דרך האתר או הבלוג שלכם.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – אם מעלים לאתר או לבלוג תמונה נמוכה מגודל 200 פיקסלים לרוחב, התמונה תוצג ממוזערת.

3. פוסט מאמר (Articles):

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 2000 פיקסלים ובגובה 600 פיקסלים.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG או GIF.
  • הערות – המשקל המירבי הוא 10 מגה בייט.

עמוד חברה עסקי

1. תמונת נושא:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 1536 פיקסלים ובגובה (אורך) 768 פיקסלים.
  • גודל תמונה מינימלי – ברוחב 1192 פיקסלים ובגובה (אורך) 220 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 2:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – כדאי קובץ PNG במיוחד אם יש טקסט בתמונה, יש למרכז את התוכן. הגודל המירבי הוא 8 מגה בייט.

2. תמונת פרופיל:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 300 פיקסלים ובגובה 300 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 1:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – כדאי למרכז את הלוגו ברדיוס של עד 20 פיקסלים. המשקל המירבי הוא 10 מגה בייט.

5. גודל תמונות טוויטר (Twitter)

טוויטר היא רשת חברתית שמציגה את החדשות העדכניות ביותר. כל מה שקורה בעולם מוצג שם. כאן התמונות מוצגות בחשבון הפרופיל או בדף הבית.

פוסטים

1. פוסט תמונה (בדף עסקי או בעמוד הבית):

  • גודל תמונה מומלץ – בין יחס של 1.91:1 לרוחב לבין יחס של 4:5 לאורך (גובה), כאשר הרוחב המומלץ הוא לפחות 1200 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר באותם יחסים.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – אין מגבלות על גודל תמונה.

2. פוסט קישור (בדף עסקי או בעמוד הבית):

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 1200 פיקסלים ובגובה 627 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 1.91:1. העלאת התמונה היא דרך האתר או הבלוג שלכם.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.

פרופיל עסקי

1. תמונת נושא:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 1500 פיקסלים ובגובה (אורך) 500 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 3:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG או GIF שאינו אנימציה.
  • הערות – כדאי קובץ PNG במיוחד אם יש טקסט בתמונה, יש למרכז את התוכן.

2. תמונת פרופיל:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 400 פיקסלים ובגובה 400 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 1:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG או GIF שאינו אנימציה.
  • הערות – כדאי למרכז את הלוגו ברדיוס של עד 20 פיקסלים.

6. גודל תמונות יוטיוב (YouTube)

יוטיוב הוא אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם ומהווה מנוע חיפוש שני בגודלו בעולם. זוהי חברת בת של גוגל. התמונות מוצגות בערוץ עסקי.

פוסטים

1. פוסט תמונה (בקהילה):

  • גודל תמונה מומלץ – בין יחס של 1.91:1 לרוחב לבין יחס של 4:5 לאורך (גובה), כאשר הרוחב המומלץ הוא לפחות 1200 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר באותם יחסים.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – אין מגבלות על גודל תמונה.

ערוץ עסקי

1. תמונת נושא:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 2560 פיקסלים ובגובה (אורך) 1440 פיקסלים.
  • גודל תמונה מינימלי – ברוחב 2048 פיקסלים ובגובה (אורך) 1152 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 1.778:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – כדאי קובץ PNG במיוחד אם יש טקסט בתמונה, יש למרכז את התוכן. המשקל המירבי הוא 6 מגה בייט, הרוחב המירבי הוא 2560 פיקסלים.

2. תמונת פרופיל:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 800 פיקסלים ובגובה 800 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 1:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG או GIF או BMP.
  • הערות – כדאי למרכז את הלוגו ברדיוס של עד 20 פיקסלים. ברירת המחדל היא התמונה של חשבון ה-Google.

7. גודל תמונות גוגל (Google)

גוגל.. הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם. התמונות בו מוצגות בחשבונות "גוגל לעסק שלי", פרופיל אישי ועוד.

פוסטים

1. פוסט תמונה (בגוגל לעסק שלי):

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב של 720 פיקסלים ובאורך (גובה) של 720 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר באותם יחסים.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – התמונות צריכות לייצג את העסק ולא תמונות מעובדות. המשקל המירבי הוא 5 מגה בייט. הגודל המינימלי הוא 250 על 250 פיקסלים.

חשבון אישי / עסקי

1. תמונת פרופיל:

  • גודל תמונה מומלץ – אין מגבלות.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – כדאי למרכז את הלוגו ברדיוס של עד 20 פיקסלים.

8. גודל תמונות וואסטאפ (WhatsApp)

וואטסאפ הוא כלי תקשורת ואפליקציית העברת מסרים גדולה בעולם. היא חברת בת של פייסבוק. התמונות מוצגות בפרופיל אישי, בשיחות ובקבוצות.

פוסטים

1. פוסט תמונה (בשיחה אישית או קבוצתית):

  • גודל תמונה מומלץ – אין מגבלות.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – ניתן להעלות במקביל עד 30 תמונות.

2. פוסט קישור (בשיחה אישית או קבוצתית):

  • אין מגבלות.

3. סטורי / סטטוס (בחשבון פרטי):

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 1080 פיקסלים ובגובה (אורך) 1920 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס 9:16.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.

פרופיל אישי או קבוצה (קהילה)

1. תמונת פרופיל:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 192 פיקסלים ובגובה 192 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 1:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – כדאי למרכז את הלוגו ברדיוס של עד 20 פיקסלים.

9. גודל תמונות טלגרם (Telegram)

טלגרם הוא כלי תקשורת נפלא המשמש לנהל שיחות בכמה דרכים עם אנשים וקהלי יעד. התמונות מוצגות בשיחות, פרופיל אישי, קבוצה או ערוץ עסקי.

פוסטים

1. פוסט תמונה (פרופיל אישי, קבוצה או ערוץ עסקי):

  • גודל תמונה מומלץ – אין מגבלות.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.

2. פוסט קישור (פרופיל אישי, קבוצה או ערוץ עסקי):

  • אין מגבלות.

פרופיל אישי או קבוצה (קהילה) או ערוץ עסקי

1. תמונת פרופיל:

  • גודל תמונה מומלץ – ברוחב 320 פיקסלים ובגובה 320 פיקסלים.
  • אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 1:1.
  • פורמט תמונות – קובץ PNG או JPG.
  • הערות – כדאי למרכז את הלוגו ברדיוס של עד 20 פיקסלים.