כשעושים קידום אתרים לעסקים אחת הדרכים החשובות ביותר לבצע אופטימיזציה לכל דף באתר שלך לחיפוש היא להשתמש בתגיות מתאימות בכל פיסת תוכן כתוב. על ידי תיוג נכון של הטקסט המרכיב את הכותרות, כותרות המשנה, תוכן הפסקאות וכל טקסט אחר שיש לך בדף, תוכל לעזור למנועי החיפוש להבין טוב יותר אילו נושאים ומילות מפתח הם הרלוונטיים ביותר לדף שלך.
תהליך אופטימיזציה של התגים צריך להתחיל בתג הכותרת של הדף. בעוד שמשתמשים לא תמיד יראו זאת בעמוד, כל תג כותרת צריך להיות ייחודי לדף יחיד, כך שתוכל להבטיח שאין לך מספר עמודים המתמודדים על המקום הראשון באותה מילת מפתח.
אם תגי הכותרת למספר דפים באתר שלך זהים, מנועי החיפוש יכולים לדרג שני עמודים או יותר עבור אותה מילת מפתח במיקום נמוך יותר מהמיקום היחיד, דף אופטימיזציה יוכל להגיע – מה שמקשה על האתר שלך למשוך יותר תנועה אורגנית. בעוד שניתן לשכפל מילים מסוימות בתג כותרת, כמו מיקום או שם מותג, על פני מספר עמודים, וודא כי אין שני תגי כותרת זהים לחלוטין יעזרו לך לדירוג למגוון מילות מפתח המושכות סוגים שונים של תנועה מוסמכת. לאתר שלך.
למרות שתג הכותרת של דף מקובל באופן נרחב כחלק החשוב ביותר בפריסת העמוד שיש לקחת בחשבון בעת אופטימיזציה של טקסט לדירוגי קידום אתרים לעסקים, אין להתעלם מחלקים אחרים של הדף – בעיקר תגית "h1" של דף, אשר צריכה לכלול מילות מפתח ש רלוונטיים לנושאים שהדף מתמקד בהם. כשעוברים למטה בדף, יש לתייג כותרות משנה בתגיות "h2" ו- "h3", לפי הצורך. ועליהם לכלול מילות מפתח רלוונטיות במידת האפשר.
שימוש בתגי פסקאות בטקסט ואפילו שימוש בתגיות בולד במילים מודגשות, ותגי "li" לרשימות, יכול גם לעזור להגדיר בצורה ברורה יותר את המיקוד של הדף למנועי החיפוש ויכול להגדיל את דירוג העמוד עבור מילות מפתח.
הכתבה הוגשה לפרסום על ידי אורח.