1. הסרת הפחד והספק מחוסר הצלחה
אנשים מפחדים ממה שהם לא מבינים, כשנמצאים בחוסר ודאות. הפחד משאיר אתכם קטנים, צאו מאיזור הנוחות!! תתחילו לקדם את העסק, לראות מה חסר להבין כבר איזה דברים היו אמורים להיות מאחוריך. פחדים וחששות זה רק במוח, האדם הוא זה שמכניס לעצמו פחדים בצורה טבעית "כי הוא באמת לא יודע איך עושים זאת" אי אפשר להאשים אתכם.
אל תאפשרו לפחד לנהל אתכם הוא בא ממקום טוב של להגן ולהישאר באיזור הנוחות אבל ככה לא תתקדם לשום מקום ותשב בבית שם "הכי בטוח". תעזו!! מה כבר יקרה? תלמדו? תתקדמו?
אל תתפשרו תשיגו את מה שמגיע לכם, נכון זה לא פשוט ולפעמים ממש קשה אבל שווה את זה! אתם לא חייבים לראות את כל הדרך פשוט תעשו את הצעד הראשון. עם כבר החלטתם לקחת את זה צעד קדימה כל הכבוד!
עכשיו תוודאו שיש לכם את הרושם הראשוני הכי ייחודי ומקורי שיכול להיות, שיציג את יתרונות העסק, ידבר לקהל שלכם ויהיה מותאם לכם. תגרמו לקהל שלכם לחשוב מה שאתם רוצים ולאן שאתן מכוונים, אני כאן כדי לעזור לזה לקרות 🙂
חשבו טוב על הרצון שלכם להצליח בחיים ולקצר תהליכים והכי חשוב להנות מהדרך
2. מיתוג העסק
מיתוג העסק שלך מספיק חזק ובולט מעל כל השאר?
הדבר שילווה אותך במשך שנים יופיע בכל מקום ועם העידן של היום חייב להיות מקורי וייחודי לקהל היעד שלך! כל מה שהופך את העסק שלך למותג: לוגו, כרטיס ביקור, נייר מכתבים, חתימת מייל, קטלוג, פוסטים ברשתות חברתיות ועוד
היום המיתוג של העסק הוא הפנים שלכם! הזמן לא עובד לטובתנו ⌛ הגיע הזמן להיות שונה, ייחודי, לגרום לגולש להישאר דווקא אצלך! לעשות סקר שוק מי המתחרים ולהיות ייחודי ומעניין
2 שניות! זה הזמן שיש לגולש להסתכל על הפוסט שלך ומחליט עם זה מעניין או ממשיך לגלול, חייב להשאיר את הרושם הראשוני הכי בועט, מושך וחדשני שאפשר.
לא מסובך – להישאר מאחור ולהיראות כמו כולם בפרופיל/חשבון עסקי או להיות שונה, ייחודי, לגרום לגולש להישאר דווקא אצלך!
העידן של היום, כמות החשיפה של התכנים מחייבת אותך להתלבט מעל כל השאר בתחום, לעשות סקר שוק מי המתחרים ולהיות ייחודי ומעניין
הפתרון האידיאלי והתוצאה? תספק אתכם מדי יום!
3. אתר – אתר הוא הפנים שלכם!
לקבלת יותר חשיפה, יותר פרסום, יותר לקוחות! 💪🏼
אתם חייבים אתר שיבלוט מעל כל השאר. יגרום לכם לסיפוק מדי יום למשך שנים! יעניק לכם כוח, גאווה, הצלחה בייצוג העסק באופן מקצועי. אתר חזק יבליט את התכונות של העסק, יקלע למטרות, ליעדים ולקהל היעד שלך
4. ניהול לקוחות – סדר וארגון
תהיו מסודרים ועקביים. תשתמשו במערכות CRM לניהול לידים ולקוחות, לא חסר..
מערכת ניהול לקוחות קלה המאפשרת לנהל בצורה אפקטיבית את הקשר מול הלקוחות החל משלב קליטת הליד, דרך ניהול ההתקשרויות בתהליך המכירה, המשך בחיוב הלקוח ומתן שירות לפניותיו לאחר המכירה.
תאסוף ותשמור את כל המידע על הלקוחות שלכם במקום אחד, ניהול הקבצים – שלכם ושל הלקוחות, מעקב אחרי לקוחות. אל תתפשרו בייצוגיות ומתן השירות של העסק שלכם
5. ייחודיות
תהיו מיוחדים! אל תעתיקו תקבלו השארה!
תחשבו מה מייחד אתכם אין מצב שלא תמצאו משהו, תשתמשו בזה כקלף שלכם. תגרמו לאנשים לבחור דווקא בכם
איך ליצור בידול ייחודי לעסק שלכם? לא יודעים איך להתחרות מלבד להוריד במחיר?
הייחודיות של העסק שלכם עשויה להתבטא באופנים רבים, תביאו את עצמכם, ותהיו מקוריים.
עם זה בייצוג, בשירות שאתם מספקים, אם יש לכם מומחיות מיוחדת אותה רכשתם משך השנים, תוכלו למקד בה את הבידול שלכם. להבין מהי החוזקה שלך כאדם וכאיש מקצוע, בדיקה מול מתחרים, שאל את הלקוחות שלך, ייחודיות במניעת ה"כאב" של הלקוח.
בהצלחה!
הכתבה הוגשה לפרסום על ידי ליז לוי, מעצבת גרפית.